► ŁΘΘҜ 497 ◄


Head: Catwa Catya
Body: Maitreya Lara
Hair: =DeLa*= "Sommer"
Accesories:
Pina Necklace by Mosquito's Way - Exlusive for The Liaison Collaborative Event
Shoes: 
Shirley by Mosquito's Way - Available at The Liaison Collaborative Event
Outfit:
Silky Dress by .:PULSE:.  - Available at The Liaison Collaborative Event
 Decoration:
Je T aime Gacha Rug by Bee Designs - Available at The Liaison Collaborative Event
Je T aime Gacha  Nightstand by Bee Designs - Available at The Liaison Collaborative Event
Je T aime Gacha Lamp by Bee Designs - Available at The Liaison Collaborative Event
Je T aime Gacha Bench RARE by Bee Designs - Available at The Liaison Collaborative Event
Je T aime Gacha Bed RARE by Bee Designs - Available at The Liaison Collaborative Event
Je T aime Gacha  Console table by Bee Designs - Available at The Liaison Collaborative Event
Je T aime Gacha Jars by Bee Designs - Available at The Liaison Collaborative Event
Je T aime Gacha Frame by Bee Designs - Available at The Liaison Collaborative Event
Je T aime Gacha Frame 2 by Bee Designs - Available at The Liaison Collaborative Event
Je T aime Gacha -Je t aime by Bee Designs - Available at The Liaison Collaborative Event






You Might Also Like

0 comentarios